دعایی زیبا از بابا طاهر :
خدایا دانشی ده ،غم نگیرم .
بده آرامشی ،ماتم نگیرم .
خدایا ازشهامت بی نصیبم،
شهامت ده که آرامش بگیرم.
خدایا ، این تفاوت بر من آموز.
که در گمراهی مطلق نمیرم.
ابرها به آسمان تکیه می کنند،
درختان به زمین و
انسان ها به مهربانی یکدیگر...
گاهی دلگرمی یک دوست ،
چنان معجزه میکند که انگار خدا در زمین در کنار توست.
جاودان باد سایه دوستانی که شادی را علتند نه شریک،
و غم را شریکند نه دلیل..
کلاس پنجم سعدی...
ما را در سایت کلاس پنجم سعدی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 8:23